Welcome!

Sziasztok! Sok fanficet írtam már eddig, sok blogom van. Oldalt mindegyik bannerjára rákattolhattok és megnézhetitek őket. Volt már dolgom Twilighttal, RobStennel, vámpírokkal, és most egy egészen új, misztikumtól eltérő, mégis a kedvenceim közé tartozó történethez írok fanfictiont. Remélem tetszik, és komiztok! :))
Facebook oldal: http://www.facebook.com/pages/Live-your-Dream-Gilmore-Girls/280184078756404?bookmark_t=page
Lájkold! ;)

2011. augusztus 10., szerda

7. fejezet 2/2 - Részlet...

Sziasztok! Bocsi hogy így eltűntem, és hogy csak egy részletet hoztam, de úgy volt hogy ma felteszem az egészet, viszont este nem leszek itthon... De remélem aztért tetszik a részlet és várjátok már a következő részt :)) Sietek ígérem, holnap hozom a teljest!



~o~

Másnap reggel, eléggé kótyagosan ébredtem. Egész este alig aludtam valamit, folyton járt az agyam. Rory hogy fog dönteni? Összeköltöznek Logannel? Feladja az álmát? – ilyen és ehhez hasonló kérdések kavarogtak a fejemben. Mikor az óra hajnali ötöt mutatott kimásztam az ágyból, felvettem egy farmert, egy inget, meg egy farmerdzsekit, és előkerestem a kedvenc magas sarkúmat.
- Mit csinálsz? – jött az álmos kérdés az ágy felől.
- Öltözködök. – feleltem, és gyorsan beleléptem a cipőmbe. – Ha akarod hallani a fejleményeket, te is készülődj…
- Oké. – ásította és kimászva az ágyból követett a fürdőbe, ahol átkarolt hátulról, fésülködés közben. adott egy csókot a vállamra. – Ne aggódj! Biztos, hogy helyesen fog dönteni…
- Attól függ kinek mi a helyes. – sóhajtottam, és kissé bevizezve a kezemet, igyekeztem elviselhető frizurát csinálni magamnak… Több – kevesebb sikerrel. Luke még adott egy csókot aztán ő is felvett egy inget, meg egy farmert a szokásos zöld kabátjával és felcsapta a baseball sapkáját is. Együtt mentünk le az emeletről, s belépve a konyhába, a gyerekek már ott vártak ránk, útra készen.
- Jó reggelt! – köszöntek csöndesen.
- Nektek is! – viszonoztuk, mi és leültünk velük szemben.
- csináltunk reggelit nektek is, ott van a pulton. – közölte Rory félszegen mosolyogva.
- Rendben. – bólintottam, de egyikőnk se állt fel az ennivalóért. – Most per pillanat a terveteket szeretnénk hallani.
 Halványan egymásra mosolyogtak, és Rory belekezdett.
- Megbeszéltük és arra a megállapodásra jutottunk, hogy mindketten otthagyjuk a munkánkat. – közbe akartam szólni, de még erre se volt erőm, annyira ledöbbentem. – Itt fogunk élni, vagy StarsHollow-ban vagy valahol itt a közelben, és össze fogunk házasodni. Elvégre itthon is van nagyon sok lap, aminél dolgozhatok, és Logan is fog munkát találni, hiszen nagyon jók a kapcsolatai!
- Rory… - kezdtem sóhajtva. – A tudósítás volt az álmod, az idők kezdete óta és most egyszerűen feladod? Ezt akarod?
- Igen ezt! – vágta rá magabiztosan. – Anya én szeretem Logan-t. És megbántam, hogy szakítottunk, most már nem követem el ugyanezt a hibát!

~o~


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó! Csak ezt tudom mondani :D Már nagyon várom a holnapot!!! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nagyon jó lett :)
    Várom az egészet.
    Puszi! :)

    VálaszTörlés